5 februari 2012

VOYA

Jag måste nog ändå erkänna att jag aldrig har lagt så mycket pengar eller energi på produkter till kropp och ansikte. Nu på senare tid har jag i alla fall fått förklarat en del saker för mig. Jag har nämligen testat ekologisk hudvård för första gången. Alla hudvårdsprodukter är i viss mån utspädda med vatten och som alla vet är vatten uttorkande för hyn. Ekologiska produkter innehåller inte alls så mycket vatten som andra produkter vilket bidrar till att de är mycket mer återfuktande. Sen handlar det såklart om att allt är naturligt vilket känns fantastiskt. Jag har i alla fall testat VOYA produkterna och är helt såld.
Produkten ovan heter MASKERAD och är en mask som du kan använda som en vanlig ansiktsmask men du kan även låta den sitta kvar över natten för ytterligare resultat.




Det här är en dagkräm som heter ME TIME som passar alla hudtyper. Alla produkter har huvudingrediensen tång i sig vilket är superbra för det innehåller massa antioxidanter och vitamin A,B,C,D,E & K. Kanske låter lite läskigt med tång men de doftar jättegott och fräscht.
 De här produkter heter MY LITTLE HERO och är ett superdrygt serum som är 97% ekologiskt och superkoncentrerat av tången. Det som är så härligt är att i och med att produkten är fullspäckade med massa bra saker så märker du verkligen resultat när du använder dem.

Produkten ovan heter TOTALLY BALMY och är nästan som en liten kur i sig själv. Det är en rengöring som man smörjer in på ett torrt ansikte för att få bort allt smuts och smink. Sedan lägger man en bomulls handduk som man får till med varmt vatten över hela ansiktet och andas in 4 gånger och sedan drar man handduken längs hela ansiktet för att bli av med all smuts. Handduken fungerar exfolierande.

Nu ser kanske detta inlägget ut som någon reklampelare men det är endast för att jag själv aldrig riktigt brytt mig om vad jag använder men nu har märkt sådan skillnad. Jag rekommenderar verkligen att prova de här produkterna och dessutom är de hyfsade priser för det man får. Produkterna går att köa Här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar