2 februari 2012

ORGANISERA MERA

Igår började jag rensa på alla ställen som jag har försökt skjuta fram i evigheter. Igår bestämde jag mig för att bara GÖRA DET! Ni vet ställen som inte syns (klädkammaren i hallen, skåp och lådor, skafferiet etc). Då kom jag på att ska jag göra det har ska jag verkligen göra det ordentligt. Ett skåp ska kunna stå öppet utan att det ser ut som kom och hjälp mig. Det jag upptäckte var att man har så mycket saker som man inte ens vet om och som man då och då ehöver men bara för man inte vet var det är så köper man nytt. Idag ska jag gå till Granit för att köpa, lådor, boxar, mappar etc som ska ge struktur på all förvaring i lägenheten. Här är några av de kommande inköpen.

 Tänkte köra mitt organisationsprojekt i grått och plåt. Vad tycks?


Den här lådan tänkte jag att man t.ex. kunde ha tejp, klister etc sånt som bara ligger i alla olika lådor nu och som aldrig finns när man väl behöver det.

Den här fina saken med fyra lådor vet jag inte riktigt vad jag ska ha till men tyckte bara att den var så fin.



Jag har bestämt att jag ska göra en medicinlåda, mappar med räkningar & viktiga kvitton, lådor med saker som man vill ha i lägenhetn men ej vill ha framme osv. Det ska bli så skönt när mitt lilla projekt är klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar