4 februari 2012

FLER FINA TING...

Här kommer lite mer inredningsdetaljer som jag har hittat. Som ni vet tycker jag mycket om att ändra om i hemmet med små detaljer. Här är lite inredningsdetaljer som jag är sugen på just nu:


Det här är ett fat från Åhlens som jag tycker är supersnyggt. Antingen att ha framme på ett bord med ljus på eller att använda som en bricka. I vilket fall som helst vill jag att det ska synas. Det är så tråkigt med fina saker man har som man bara tar fram lite åd och då. de är inte till för att stå inne i något skåp, så ut med det och pryd hemmet!


Det här är inget nytt direkt men tycker de är så fina. Bröd kan vara en sån sak man äter lite då och då och kan vara skönt att ha framme. För att slippa se de fula brödförpackningarna tycker jag de här är perfekta.


En lite söt box/ask som man kan ha lite allt möjligt i. Kanske kan man ha den på hallbordet med nycklar och annat skräp man brukar ha där...Den här fina boxen kommer från Norrgavel.

De här hör väl egentligen till inlägget som handlar om att organisera, tycker de är simpla och snygga att ha på skrivbordet. Sen om man ska vara väldigt petig är det ju supersnyggt att alla pennorna är i samma färg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar