25 februari 2012

DAGENS HEMNETSKÖRD

Skulle ta mig en lång runda på stan idag, men det var så ruggigt kallt ute att den blev otroligt kort. En sväng förbi Zara (alldeles för mycket folk), en sista glutt på rean på Schuterman (hittade inget för min plånbok), köpte en äggklocka på Designtorget och sen tog jag en pasta pesto på Café Creme. Nu ligger jag hemma i soffan med en kopp te och surfar lite på Hemnet - ni vet min absoluta favoritsyssla :) Hittade denna lägenheten som är till salu och ligger vid Vasastan - vilken dröm!

Det som gör denna lägenheten extra speciall är ljussättningen. Det är otroligt viktigt med belysningen för ett bra helhetsintryck, och här har man använt sig mycket av riktad punktbelysning tillsammans med lampor som lyser upp hela rummet. På så sätt kan man accenturera vackra tavlor och andra föremål.







 Väldigt elegant när kranen kommer direkt ut ur spegeln. Fint också med brunt kakel och härliga Missoni handdukar.
Härlig och välorganiserat dressingroom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar