28 januari 2012

SENS DE MARRAKECH

Bara Älskar produkterna från Sens de Marrakech. Finns mycket att välja mellan men jag är speciellt förtjust i Arganoljan. Det är en olja man kan använda till det mesta. Själv smörjer jag in hela kroppen med oljan när jag har duschat. Säkert många som tänker att det blir kletigt men oljan går in i huden väldigt snabbt. Jag använder även oljan i hårtopparna vilket är superbra om man har torra hårtoppar. Oljan kostar ca 480:- men är absolut värt det med tanke på att den är så otroligt dryg.

Detta tycker jag är ett måste i badrumsskåpet!!


Från samma märke finns det även superfina krämer som man kan ha stående bredvid handfatet i badrummet. Fin detalj i badrummet men också en superbra present om man ska bort. Priset på dem är ca 350:-.


Den enda stället jag har hittat i Stockholm som säljer Sens de Marrakech är Select Collection Spa på Norrlandsgatan 18. Om inte annat måste ni gå upp en sväng och känna den härliga atmosfären på Select Collection. De har även ett 50-tal behandlingar som jag kommer berätta mer om en annan gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar