25 mars 2012

POSH LIVING

Älskar butiken Posh Living som ligger på Sveavägen. De har en kombination av möbler och mindre inredningsdetaljer.Här kommer några grejor som jag hittat där:

Det här är ett soffbord i återvunnet trä som jag tycker är supersnyggt!



Tycker ofta man köper lite praktiska lampor istället för att köpa en lampa som nästan ett konstverk eller som en rolig detalj.

Det här soffbordet är i borstat stål som jag älskar. Tycker dte är snyggt att bryta av allt varm och mjuk som soffa och filtar med något mer kallt.

Den här kunden kommer från märket Ceannis. Har funderat på att lägga in en färg i vårt vardagsrum och tänklte kanske köra på den här duvblåa färgen.

Små söta vaser som jag tycker man kan ha som prydnad.


Jag älskar råa material. De här fabriksboxarna kan man kanske lägga filmer i eller tidningar i vardagsrummet.

Den här klädhängaren vill man knappt hänga kläder på, tycker den är så fin i sig själv.

Alla de här produkterna kan ni hitta på posh livings butik på Sveavägen eller på deras hemsida Här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar