12 oktober 2012

Vardagsrumsinspiration

Nu kommer rum 3 som är vardagsrummet. Här är ett par olika variationer av vardagsrum. Älskar hur människor vågar använda färg, tycker själv det är så svårt och är alldeles för feg för det.

Här fastnade jag nog mest för min favoritlampa och även för de lila kunderna som jag tycket var en härlig accentfärg.


 Som ni ser kommer lampan även här, kanske tur att man inte köpt den när alla verkar ha den. Här tycker jag om glaskupan på bordet som är en superhärlig detalj att ha blommor i.
 Minimalistiskt och snyggt. tavlan fastnade jag verkligen för.
 Här kommer en sån härlig färgkombination, orange, gult och ceriserosa. jag hade aldrig vågat satsa på detta men kolla hur snyggt det blir och i kombination med det mer råa bordet!!
Här har man använt gult som accentfärg, I LOVE IT!! Bilderna är lånade från Hemnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar